Greșeala clienților ce apelează la o agenție

10 lucruri pe care trebuie să le știți înainte de a lucra cu Domina Imobiliare

 

  1. Colaborarea este privită cu respect. Din toate unghiurile.

O colaborare încheiată cu succes înseamnă că atât agenția, cât și vânzătorul și cumpărătorul trebuie să-și îndeplinească obiectivele, având acces la beneficiile vizate. Ne dorim ca o tranzacție să fie începutul unei colaborări pe termen lung cu fiecare dintre partenerii noștri, așadar, prin activitatea noastră, alungăm temeri, stres și îndoieli.

Prin respect, înțelegem să oferim atenție, încredere și deschidere oricărui client. Ne așteptăm însă, ca munca noastră să fie apreciată, să nu existe timp pierdut și nici piedici puse din interior, pentru că toate acestea vor periclita finalitatea tranzacției și, în consecință, pierderi financiare.

  1. Timpul înseamnă bani.

Acesta nu este un mit, este o realitate, pe care domeniul imobiliar o validează întru totul. Iată de ce.

Pentru clienții noștri, orice amânare a semnării unui act, replanificarea unei vizionări, drumuri inutile la adresa proprietății, răzgândirile proprietarului cu privire la aspecte deja asumate,  toate acestea înseamnă zile pierdute. Zilele pierdute pot însemna potențiali clienți (cumpărători) pierduți, fluctuații de cost (variația valutară, de exemplu), plata unor rate neacoperite din alte venituri, dar și pierderi ale agenției imobiliare.

De aceea, este extrem de important ca înainte de a vă adresa unei agenții imobiliare să aveți clarificat un set de aspecte esențiale:

  • Decizia fermă a tranzacției pe termen mediu și lung. Desigur, în cazuri extreme, aceasta poate suferi schimbări, pe care noi, Domina Imobiliare, le privim cu empatie și deschidere.
  • Actele proprietății să fie corecte, la zi, în conformitate cu tranzacția ce urmează a fi făcută.
  • Persoana de contact. Este foarte important să existe o persoană de contact alocată, un decident sau doar un reprezentant, care să cunoască și să-și asume calitatea în contextul colaborării cu agenția imobiliară, pentru a avea o comunicare facilă.
  • Condițiile contractuale. Asigurați-vă că ați citit toate clauzele contractului, că ați înțeles procedura de lucru și că aveți răspunsuri la toate întrebările.
  1. Exclusivitate

Vă punem la dispoziție toate resursele noastre, toată experiența acumulată și nu trădăm parteneriatul cu niciunul dintre clienții noștri. Tranzacțiile pot reuși cu succes dacă și clienții noștri privesc această colaborare la fel.

Prin exclusivitate, ne asigurăm că resursele de timp se orientează doar spre îndeplinirea obiectivelor de tranzacționare și nu pe urmărirea statusului ofertelor care, din motive banale și de neînțeles nu mai aparțin portofoliului nostru sau se vând/închiriază peste noapte.

  1. Transparență

Din dorința de a negocia prețul, unii clienți încearcă să contacteze direct proprietarul. În alte situații, din cauza faptului că nu există 100% încredere în parteneriatul cu agenția, clientul are impresia că există alte interese care pun piedici finalizării tranzacției.

Ceea ce este extrem de important în această relație este faptul că transparența și comunicarea obiectivă sunt aspectele care permit unei agenții să fie lider de piață de peste 12 ani, așa cum este cazul Domina Imobiliare. Dacă scopul nostru nu ar fi ca tranzacția să se finalizeze în favoarea clienților, reputația de brand nu ar fi existat și rolul nostru s-ar fi diluat în timp.

  1. Nerespectarea clauzelor contractuale.

Atunci când apelează la o agenție, un client trebuie să își asume faptul că are nevoie de ajutor. Fie din lipsa timpului, fie pentru că nu are resursele necesare, fie că nu dorește să investească bani în promovare (da, există costuri semnificative ale vânzării/închirierii pe cont propriu, fără sprijinul unei agenții) sau doar pentru că nu dorește să facă parte din tumultul situațiilor stresante, clientul alege să tranzacționeze printr-o agenție.

Astfel, el aprobă aportul pe care agenția îl aduce în această ecuație, iar nerespectarea clauzelor contractuale înseamnă lipsa respectului dedicat muncii, implicării, efortului și investiției pe care agenția deja le-a alocat.

  1. Domina Imobiliare este un punct de reper al pieței de profil.

Atunci când o agenție imobiliară operează cele mai multe dintre tranzacțiile efectuate la nivelul unui întreg județ, operează, de fapt, cu informații. În acest sens, chiar dacă există situații în care clientul încearcă să anuleze clauzele contractuale prin strategii care nu îi fac cinste, Domina Imobiliare va avea acces la aceste date, la un moment dat, lucru ce poate duce la aplicarea clauzelor de forță majoră.

  1. Comisioanele agenției

Dincolo de clauzele contractuale în care sunt prezentate comisioanele agenției Domina Imobiliare, este important ca fiecare client să înțeleagă faptul că un comision este metoda de susținere a calității unui serviciu/produs. Dacă ați ales să semnați un contract cu Domina, atunci înseamnă că ați creditat prezența noastră pe piață, recunoașterea de care ne bucurăm și faptul că deținem un portofoliu consistent de clienți.

  1. Sinceritatea

Aveți în plan să testați piața de profil și nu să lansați un anunț oficial de vânzare/cumpărare? Comunicați acest aspect agentului imobiliar, cu siguranță va găsi o variantă optimă de răspuns pentru cerința vizată într-un termen mai scurt și cu o evaluare corectă în raport cu opțiunea de a lansa un anunț fals.

  1. Stabilirea așteptărilor

În cazul în care știți cu exactitate care sunt așteptările reale pe care le aveți de la o tranzacție imobiliară, comunicați aceste aspecte agenției imobiliare. Dacă nu știți cum să evaluați așteptările, creați acest exercițiu alături de echipa de consultanți imobiliari din cadrul Domina Imobiliare.

Astfel, veți avea un obiectiv comun și veți exclude posibilitatea instalării frustrărilor pe parcursul colaborării sau după finalizarea acesteia.

  1. Nu uitați că intrați într-un parteneriat cu agentul, nu într-o competiție!
0737 800 000