Alege cea mai bună agenție imobiliară

De ce să alegi Domina Imobiliare?

Cu o experiență de peste 13 ani în imobiliare, agenția Domina a redefinit conceptul de tranzacționare de profil pentru fiecare dintre cei peste 12.000 de clienți (cumpărători, vânzători, dezvoltatori imobiliari). Pornind de la avantajele platformei web www.domina.ro, clienții au acces permanent la oferte actualizate în timp real, la o comunicare facilă cu cei 10 consultanți și specialiști în arii conexe domeniului imobiliar, pentru ca tranzacțiile să fie efectuate rapid, eficient și conform așteptărilor clienților și partenerilor.

Adesea, cei mai mulți clienți ajung la Domina Imobiliare după încercări multiple de a vinde, închiria sau cumpăra o proprietate pe cont propriu. Cu toții regretă, însă, că nu au făcut-o mai devreme.

Beneficiile agenției Domina Imobiliare

Cel mai important avantaj pe care o agenție imobiliară îl poate oferi clienților săi este accesul la baza de date de clienți construită în timp. Cu ajutorul ei, tranzacțiile pot  fi efectuate într-un timp record și în parametri optimi tocmai pentru că agenția este capabilă să identifice conexiunea ideală dintre vânzător și cumpărător. Pentru noi este simplu, dar tu ai plasa mâine anunțul tău imobiliar în vizorul a peste 12.000 de potențiali clienți?

Alături de acest avantaj competitiv, Domina Imobiliare le oferă clienților săi:

  • Acces la informații, trenduri și oportunități din piața imobiliară, pentru ca orice decizie să fie însoțită de argumente și date concrete.
  • Consultanță în vederea evaluării prețului de vânzare/închiriere, a profilului clientului ideal, a orizontului de timp în care se poate finaliza o tranzacție de succes.
  • Idei, sfaturi și soluții pentru îmbunătățirea ofertei de tranzacționare, pentru a crește șansele fiecărei proprietăți din portofoliu.
  • Consultanță în vederea identificării soluțiilor optime de creștere accelerată a șanselor de tranzacționare.

Atunci când clientul decide să vândă o proprietate, trebuie să cunoască, în primul rând, prețurile din piață ale ofertelor similare. O reducere a prețului de 15% poate crește fulgerător posibilitatea vânzării, dar această decizie trebuie să fie luată asumat, cu anumite coordonate și cu o implementare specifică, aspecte pe care Domina Imobiliare le aplică și le stăpânește.

Datoria agenției imobiliare este să informeze clientul, dar mai ales să îi respecte deciziile și să îi susțină demersurile ulterioare.

  • Definirea strategiei de vânzări. Cu cât crește mai mult perioada de listare publică a unei oferte, cu atât va fi mai greu ca tranzacția să se închidă rapid.

Astfel, impactul unei oferte atinge un maxim la câteva săptămâni după ce aceasta devine vizibilă, după care intră într-un con de umbră, când nu mai atrage atenția și nu mai reprezintă un punct de interes maxim. În astfel de situații, implicarea agenției este esențială pentru a redefini strategia de vânzări și pentru a o adapta la cerințele și nevoile pieței, fără a se îndepărta prea mult de la obiectivele proprietarului.

Cea mai bună agenție imobiliară va face tot ce îi stă în putință pentru a-ți găsi cumpărătorul ideal.
  • Promovarea ofertelor în mod integrat, mai exact prin toate canalele online și offline existente, în mod profesionist, folosind mesaje complete de informare.

Domina Imobiliare gestionează un set complet de canale și de activități offline prin:

  • postarea bannerelor în locul în care se află proprietatea;
  • informarea persoanelor care ne calcă pragul agenției căutând / având o ofertă imobiliară care are aceleași particularități cu imobilul pe care clientul dorește să îl vândă/cumpere/închirieze.
  • contactarea telefonică a persoanelor din baza noastră de date aflate în căutarea unui imobil / având un imobil cu caracteristici asemănătoare cu cele ale imobilului pe care clientul dorește să-l vândă / cumpere / închirieze.

De asemenea, promovarea online cuprinde expunere pe cele mai importante site-uri și platforme de tranzacționare imobiliară și de interes general:

Mai mult decât atât, ne asigurăm că ofertele noastre ajung la potențiali clienți și prin:

  • newslettere trimise bilunar la baza de date cu abonați și clienți;
  • notificări trimise bisăptămânal la baza de date cu abonați în browser;
  • reclamă plătită prin Facebook Ads;
  • reclamă plătită prin Google Adwords.

Mesajele noastre ajung, în fiecare lună, la peste 30.000 de clienți prin toate canalele online. Iată câteva dintre statisticile noastre.

În grupul de Facebook Imobiliare Gorj avem peste 5.000 de membri.

 

Pe pagina de Facebook avem 6.900 fani și postăm săptămânal noile oferte imobiliare intrate în portofoliul nostru.

 

Site-ul a avut în ultimul an peste 220.000 de vizitatori unici, iar paginile cu proprietăți imobiliare expuse pe site-ul agenției Domina au fost vizualizate de peste 1 milion de ori.

Serviciul de abonare în browser are și el adunați peste 2100 de abonaţi care primesc anunțuri imobiliare cu cele mai noi proprietăți apărute, de 2 ori pe săptămână.

Ai o întrebare specifică sau o ofertă care necesită vânzare sau închiriere rapidă? Ai în plan achiziționarea unei locuințe sau a unui teren și îți dorești să faci cea mai bună alegere? Crezi că putem contribui activ la dezvoltarea companiei tale prin extinderea birourilor, a spațiilor dedicate depozitării?

Îți răspundem cu drag la numărul de telefon 0737.800.000 sau ne poți scrie pe adresa de e-mail [email protected]. Ne poți vizita și la sediul nostru din Str. Tudor Vladimirescu, Nr. 48, Târgu Jiu, Jud. Gorj.

0737 800 000