Ce înseamnă servicii de 5 stele în imobiliare și cum le oferim?
Un bun profesionist în imobiliare este cel care se întreabă mereu despre cum poate crește calitatea serviciilor oferite clienților săi. Cum le poți menține satisfacția, încrederea, entuziasmul și interesul partenerilor indiferent de perioadă, context și nevoi?
Promptitudinea, eficiența, capacitatea de a gestiona situații inedite, de a răspunde solicitărilor unice, de a anticipa nevoi și de a consolida relații, toate acestea sunt esențiale atunci când vorbim despre servicii de cinci stele în domeniul imobiliar.
5 pași către servicii de 5 stele în imobiliare:
- Privim mereu către nevoile clienților noștri.
Într-un top al celor mai vizitate pagini ale website-ului Domina Imobiliare, în 2020, cei mai mulți dintre clienții noștri au căutat informații despre achiziția caselor și vilelor, despre apartamente și terenuri. Pentru a fi mai accesibil accesul către informare, site-ul Domina Imobiliare a fost actualizat, astfel încât clientul să se afle la distanță de 1-2 click-uri de fiecare dintre aceste categorii.
Vânzarea în timp record a apartamentelor din ansamblurile rezidențiale ce au stat sub semnul exclusivității în contextul colaborării cu Domina Imobiliare au deschis orizonturi noi, agenția incluzând tot mai multe oferte de acest fel în portofoliu.
- Găsim soluții. Permanent.
În anul 2020, cererea pentru anumite tipuri de oferte a indicat o nouă activitate pentru echipa de consultanți Domina Imobiliare: căutarea activă a unor oferte potrivite pentru nevoia clienților existenți la un anumit moment. Astfel, am început să punem la punct un proces de identificare a proprietăților care se potrivesc cerințelor primite, într-un adevărat maraton de cercetare și de abordare a proprietarilor. Acesta este doar un exemplu de adaptare la cererea din piață, dar exemplele pot continua.
- “Îndulcirea” procesului de intermediere imobiliară
Vânzarea unui apartament, a unei case sau a unui teren, achiziția unei locuințe noi, închirierea unui spațiu comercial pot ascunde temeri, stres și semne de întrebare. Oare ce acte trebuie pregătite? Care sunt costurile notariale specifice unei tranzacții? Ce secrete poate ascunde o intermediere? În cât timp se va putea muta clientul la noua locuință și, mai ales, oare se poate găsi o ofertă ideală, care să răspundă întregului set de cerințe primite?
Toate acestea se traduc prin temeri și printr-o presiune exercitată asupra părților implicate într-o tranzacție imobiliară. Rolul consultanților Domina Imobiliare este acela de a anticipa eventuale probleme ce pot apărea, de a verifica actele necesare finalizării cu succes a tranzacției, de a opera în mod eficient întregul flux și de a obține două părți pe deplin mulțumite de modul în care au fost reprezentate.
- Oferim alternative de finanțare
Căutarea unei locuințe ideale sau a unui teren care să fie potrivit pentru o investiție pe termen lung ar fi mult mai facilă dacă ar exista finanțe suficiente în raport cu nevoile.
Domina Imobiliare este agenția imobiliară parteneră a celor mai importante instituții financiare din România, printre care se numără Banca Transilvania, UniCredit, BCR, Alpha Bank sau OTP Bank. Astfel, pentru clienții care nu beneficiază de un buget care să le permită achiziția unei proprietăți, Domina Imobiliare oferă servicii de consultanță în vederea alegerii celei mai bune opțiuni de creditare, precum și în demararea procesului de aplicare la credit.
- Portofoliu de clienți numeros și recunoaștere care să “ajute” finalizarea tranzacției
În mod teoretic, o tranzacție imobiliară este un proces pe care îl poate duce la bun sfârșit oricare dintre noi, indiferent care sunt coordonatele care ne definesc. Cu toate acestea, câți dintre noi au peste 6700 de prieteni în Social Media, câți au la dispoziție o bază de date de peste 3000 de adrese de e-mail către care pot să trimită oferta, care au posibilitatea de a pune un banner de promovare la adresa proprietății sau disponibilitatea de a efectua vizionări sau de oferi detalii la orice oră dintr-o săptămână?
Viziunea Domina Imobiliare pune în centrul atenției clientul și nevoia sa, indiferent de numărul de oferte active existente, de momentul zilei sau de gradul de încărcare al echipei. Reputația creată în cei 13 ani de existență pe piața din Oltenia a creat în jurul brandului un cumul de atribute ce marchează încrederea partenerilor și colaboratorilor în recomandările și în serviciile Domina Imobiliare. Toate acestea sunt elemente care contribuie la succesul finalizării unei tranzacții.
Ai în plan să cumperi, să vinzi sau să închiriezi o proprietate? Trimite un e-mail pe adresa [email protected] sau planifică o discuție cu unul dintre consultanții noștri la numărul de telefon 0737.800.000.