7 dintre cei mai pasionați 800 de specialiști în vânzări din România
Săptămâna trecută, echipa Domina Imobiliare a fost prezentă la cea mai importantă Conferință Națională, dedicată strategiilor de vânzări. Pe scurt, Arta de a NU vinde este un concept de eveniment care aduce pe scenă speakeri de renume din domeniul vânzărilor internaționale, precum și tehnici de persuasiune, strategii de poziționare, metodologii de convingere a clienților pentru a-i îndruma către vânzări eficiente.
Peste 800 de profesioniști din Capitală și din țară au luat parte la evenimentul care i-a avut pe scenă pe Andrei Dunuță, fondatorul seriei de evenimente ADNV, trainer și consultant în vânzări, și pe invitatul său, Jeffrey Gitomer, trainerul de vânzări numărul 1 în SUA și unul dintre cei mai bine vânduți autori de cărți de profil din toate timpurile.
Conferința de o zi a adus împreună antreprenori, directori ai marilor companii și experți în vânzări, cu diferite niveluri de senioritate, oferindu-le atât inspirație, opțiuni de dezvoltare, de rafinare a tehnicilor existente și de învățare a unor strategii noi, cât și momente de networKING și divertisment, toate dirijate împreună cu Mihai Morar, moderatorul evenimentului.
Ruben Drăghici: “Pentru echipa Domina Imobiliare, evenimentul a avut un dublu rol: acela de a valida faptul că agenția folosește cele mai bune și eficiente metode de vânzări, dar și de a învăța noi tehnici de psihologie, negociere, repoziționare ce pot fi implementate cu succes pentru fiecare dintre clienții și partenerii noștri. Faptul că portofoliul nostru se bucură de o dinamică extraordinară și că aducem constant noi tipuri de proprietăți, la prețuri ce ajută orice client să aleagă oferta ideală, înseamnă că trebuie să ne asigurăm că ținem pasul cu cei mai buni și că menținem garanția performanței în tranzacțiile imobiliare efectuate”.
Andrei Dunuță: “Tema de anul acesta a fost <<De la PION la CAMPION>>, o metaforă din șah, la care eu țin foarte mult, pentru că exprimă obiectivul nostru pentru oamenii de vânzări din România. Totodată, evenimentul a reprezentat, în sine, o mutare pe tabla vânzărilor, mutare de care profesioniștii din țară aveau nevoie pentru a trece la nivelul următor în carieră. Feedback-ul primit de la sutele de participanți ne dovedește că evenimentul a fost un real succes pentru peisajul autohton, un T0 pentru industria locală, fiindcă a adus pe masă noi principii de business, adaptate vremurilor și contextelor pe care le traversăm”.